077-5418271

טיפים מקצועיים לבחירת סוככים

סוככים עבור קירות עליונים במבנים שונים
מסכי הצללה מובנים על מסילת צד

כיצד מומלץ לבחור סוככים למבנים? במאמר זה אנו נספק את כל המידע שאתם צריכים אתכם על מנת להבטיח בחירה מקצועית ומוצלחת במיוחד. סוככים הם פתרונות הצללה המתאימים לעסקים ובמיוחד לחנויות רחוב מחוץ לקניונים. משתמשים בהם גם כדי לספק הצללה לחצרות בתים ולמרפסות גבוהות בדירות של בניינים.

גיבוש מבנה הסוכך

מבנה סוכך עבור דירה בבית משותף יהיה בדרך כלל מרקיזה: סוכך שמידת הרוחב שלו היא חצי עד שלוש רבעיו של סוכך רגיל. סוכך כזה מתאים לחלון קטן של דירת בית משותף במדויק, ומאפשר לקפל אותו בחורפים ולפתוח אותו בקיץ, בשל כך שיש מגבלת נגישות בגלל גובה הבניין ומיקום הסוכך על הקיר החיצוני, ההפעלה מתבצעת באמצעות חשמל, כשמנגנון הפתיחה והסגירה נמצא בדירתכם. דגם לחנויות יהיה בדרך כלל סוכך זרועות. סוכך זה מכיל מידת רוחב מלאה ולרוב גם יריעה אנכית קדמית להגנה מקרינת שמש ישירה. בדים אפשריים: דראלון או PVC עמידים בכל ימות השנה וחזקים במיוחד. סוכך זה מתאים גם לבתים פרטיים עם חצרות גדולות.

גיבוש סוג ההפעלה החשמלית המבוקש

בדרך כלל – נדרש דגם חשמלי המקפל את היריעה ומאפשר לכם לתלות את זרוע הסוכך בצד הקיר. בסוכך מרקיזה קיפול היריעה הוא כל מה שנדרש כדי להכין את סביבת החלון שלכם לחורף. במקרה בו נדרשת יריעה אנכית להגנה משמש ישירה, ההפעלה תהיה בדרך כלל מכנית ותתאפשר לביצוע באמצעות סיבוב פשוט של ידית בתחתית הסוכך, אשר מקפלת את היריעה.

גיבוש עיצובו של הסוכך

את עיצובו של הסוכך מומלץ ליישם בחברת מומחים לפתרונות הצללה. אין צורך להגיע למשרדיה, אלא פשוט לגלוש באתר שלה ולבחור בדגם הנדרש, תוך כדי התייעצות עם המומחים. בדרך זו אתם יכולים לראות מראש מה אתם קונים ולהבטיח שמדובר במוצר איכותי המתאים לדרישות שלכם.

טיפ: סוכך להגנה מפני שמש ישירה לשימוש מסחרי

במידה והסוכך עתיד לשמש במבואת כניסה של חנות או מסעדה, ניתן להשתמש ביריעה הקדמית שלו להגנה משמש ישירה לפרסומת: הטביעו עליו את לוגו החברה או העסק שלכם על מנת לקבל חשיפה דרך עוברי אורח ברחוב העשויים להתעניין בחנות הרחוב או במסעדה שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

למידע נוסף בנושא בחירת סוככים:

מסך הצללה

סוככים

עמוד הבית סוככים סוככים הם פתרון הצללה איכותי ודקורטיבי, בו מגולמים כמה יתרונות מרכזיים. בישראל סוככים נחשבים לפופולריים במיוחד, הן עבור בתים פרטיים והן עבור

קרא עוד »

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה